شرایط شركت در آزمون اعزام به خارج
دانلود کتاب جزوه و اخبار دانشگاه
موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز

رئیس مرکز امور دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شرایط شرکت در آزمون اعزام به خارج گروه های پزشکی را اعلا‌م کرد .

حسین شمسیانی با بیان اینکه از متولدین اول فروردین 1350 به بعد می توانند در این آزمون شرکت کنند گفت:داوطلبانی که سابقه جبهه‌, یا اسارت دارند یا عضو هیئت علمی و یا در استخدام وزارت بهداشت , دانشگاه ها و سازمان های تابعه هستند به ازای هرسال خدمت , یک سال تا سقف 40 سال اضافه می شود.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان باید دارای مدرک فوق لیسانس گروه های پزشکی یا دکترای حرفه ای رشته های دندانپزشکی , پزشکی و علوم آزمایشگاهی باشند افزود: داوطلبان باید کارت پایان خدمت , معافیت پزشکی یا دائم داشته باشند و یا اینکه خدمت سربازی آنان تا پایان اسفند 86 به پایان برسد.

رئیس مرکز امور دانشجویی وزارت بهداشت همچنین گفت:شاغلا‌ن به تحصیل یعنی‌دانشجویان دوره دکترا , phd تخصصی و بالینی به شرط اینکه تا پایان شهریور سال 86 درس خود را به پایان برسانند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی با بیان اینکه آزمون اعزام به خارج گروه های پزشکی در 34 رشته و 24 دانشگاه برگزار می شود گفت: داوطلبان می توانند در این آزمون یک رشته را در سه دانشگاه انتخاب کنند.

شمسیانی زمان برگزاری آزمون را 19 بهمن اعلا‌م کرد و افزود:پس از اعلا‌م سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان و گذراندن مراحل مصاحبه و گزینش در دانشگاههای محل تعهد , اسامی یک برابر ظرفیت مورد نیاز دانشگاه محل تعهد اعلا‌م می شود.

وی گفت:مدت اعزام به خارج دست کم دو سال پس از قبولی و دریافت حکم است و پذیرفته شدگان موظفند دو برابر مدت تحصیلی خود خدمت کنند.

رئیس مرکز امور دانشجویی وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشکی ظرفیت پذیرش دانشجو برای اعزام به خارج را صد نفر اعلا‌م کرد و گفت: پذیرفته شدگان می توانند در هر دانشگاهی که مورد اعتمادوزارت بهداشت باشد, تحصیل کنند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط زهرا.ط

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 634
بازدید کل : 37647
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

javahermarket